Goed geslapen - Reisverslag uit Sauvelade, Frankrijk van Alex Rombout - WaarBenJij.nu Goed geslapen - Reisverslag uit Sauvelade, Frankrijk van Alex Rombout - WaarBenJij.nu

Goed geslapen

Door: Kitty en Alex

Blijf op de hoogte en volg Alex

09 September 2015 | Frankrijk, Sauvelade

Goed geslapen
Toen ik wakker was ging Angela de andere gast net weg
We zouden vroeg vertrekken omdat het weer heel warm word.
Maar zoals ik al zei we zouden.
We konden zelf koffie zetten en er was een ontbijt en wifi dus dat kost tijd.
Kortom om 9.15 gingen we weer op stap ipv 8 uur.
Eerst nog wat inkopen in het stadje brood en compit.
Na een half uurtje gelopen te hebben kwamen we lang een tentje waarbij stond drankjes, praatje en wc.
Dat laatste moest ik erg dus dat kwam goed uit.
Onder tussen stond Alex te kletsen met de mevr die voor alles zorgde.
Toen ik haar in het Engels bedankte voor het wc bezoek zei ze o je spreekt Engels ?
Bleek het een Schotse dame te zijn.

Het lopen ging niet vlot vandaag ik had regelmatig een pauze nodig ivm de warmte.

Dus we zijn niet zover gekomen als dat we wilden ik denk dat we ongeveer 22 km hebben gelopen.

Rond ons heen hoorden we dat alle gite vol waren
Alex zag een bord met gite en Caping
Dus wij daar na toe.

Wat een top avond weer.
Leuke gezellige mensen en heerlijk gegeten.

Vooraf aperitief met allerlei soorten vlees
Daarna bieten salade , wortelsalade met rozenwater en komkommer salade.
Aardappel schotel met eend
Na gratin van abrikozen met een vruchte drankje erbij.
Dat word extra lopen morgen hopen maar dat het niet te warm word.

  • 10 September 2015 - 22:56

    Ineke Leeuwestein:

    Hoi Kitty en Alex; ik heb in vogelvlucht jullie verhaal gelezen; ik zeg het....vluchtig. Zelf zijn we ook net thuis.na 2 1/2 week camperen in duitsland.
    Blijven jullie deze week nog aan de wandel? wanneer komen jullie weer naar huis? kunnen we eindelijk weer eens in het echie bijkletsen; dat wordt hoog tijd!
    Nog veel plezier met de wandel; en ik hoop dat het niet te warm is!en niet te veel blarenleed of ander ongemak!
    Liefs en groeten van ons. W+I

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alex

Alex is sinds 2011 bezig om van Dordrecht naar Santiago te lopen Ieder jaar weer een stukje verder

Actief sinds 25 Aug. 2015
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 6764

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2015 - 30 November -0001

acj2

Landen bezocht: