Van Navarrenx naar Aroue 20 km - Reisverslag uit Aroue-Ithorots-Olhaïby, Frankrijk van Alex Rombout - WaarBenJij.nu Van Navarrenx naar Aroue 20 km - Reisverslag uit Aroue-Ithorots-Olhaïby, Frankrijk van Alex Rombout - WaarBenJij.nu

Van Navarrenx naar Aroue 20 km

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Alex

11 September 2015 | Frankrijk, Aroue-Ithorots-Olhaïby

Het lukt ons maar niet om op tijd te vertrekken
Ook vandaag was het 10 uur toen we de camping afliepen.
Nog even langs de supermarkt voor wat voedsel voor ontbijt en onderweg.
We aten ons ontbijt in een parkje een tafel verder zaten een jong stel te ontbijten samen met een fietser.
Het jonge stel komen we de hele dag tegen zij lopen iets sneller maar nemen langere pauzes.

In de ochtend lopen we lekker langs paden in de schaduw heel mooi
Wel pittig klimmen en dalen.
Maar in de middag komen we op een stuk in de volle zon geen schaduw en dan trek ik het moeilijk of eigenlijk niet.
Op die momenten denk ik WAAR BEN IK AAN BEGONNEN.
Het laatste stuk was heel zwaar we kwamen het jonge stel weer tegen en kregen pruimen aangeboden heerlijk dat geeft net dat je weer even verder kan.

Toen we eindelijk bij de gite aan kwamen
O toen zat er er zo doorheen zo moe zo op
Maar een heerlijke douche doet wonderen
In deze gite moeten we voor eigen eten zorgen.
We eten samen met het jonge stel erg gezellig ze vertellen dat er slecht weer aan komt om 7 uur in de morgen gaat het onweren en regenen
Dus zetten we de wekker op 6.30
Vakantie heet dat? nou ja pelgrimstocht