net op tijd - Reisverslag uit Miramont-Sensacq, Frankrijk van Alex Rombout - WaarBenJij.nu net op tijd - Reisverslag uit Miramont-Sensacq, Frankrijk van Alex Rombout - WaarBenJij.nu

net op tijd

Door: kitty

Blijf op de hoogte en volg Alex

06 September 2015 | Frankrijk, Miramont-Sensacq

Zondag 6-9
We vertrokken vroeg in de morgen om een uur of negen.
Ik had de wekker op 7 uur gezet maar het was nog donker.
Na een ontbijt met koffie werden we uitgezwaaid door de camping baas.
Het eerste stuk liepen we door de mist deze trok langzaam weg.
Dit was een prachtig gezicht.
In de middag kwamen we op een stuk wat uit eindeloze weggetjes bestond tussen de maaivelden.
Dit vond mijn voet niet zo fijn, ik probeerde om zoveel mogelijk in de berm te lopen.
Maar na 20 km gelopen te hebben voelde ik mijn voet goed eigenlijk tijd om te stopen.
Maar het was nog zeker 8 tot 10 km lopen tot de eerste gite of plaats waar we konden overnachten.
Dus doorlopen maar.
Om net even voor 20 uur kwamen we moe bij de gite aan.
We werden er hartelijk ontvangen ze hadden nog plaats voor ons en zelfs nog eten.
We hadden nog een glaasje wijn staan en Alex zij laten we eerst even onze slaapplaats klaarmaken dan kunnen we daarna nog even buiten socioleizen.
Toen we daar van terug kwamen Waren onze glaasjes weg, opgeruimd sterker nog de deur ging dicht we gingen slapen.
Oké dan daar lagen we dan om half tien op een zes persoons kamer ( arme andere mensen)
Gelukkig waren we moe genoeg om snel in slaap te vallen.

Maandag 7-9
Om half zeven kwam iedereen weer tot leven.
Sommigen vertrokken ook al en het was nog donker.
Wij hadden toch nog even nodig tot half negen voor we vertrokken.
Het was een mooi pad met veel klimmen en dalen.
We kwamen om een uur of drie aan in het laatste plaatsje van de route, we waren moe en eigenlijk wilden we stopen.
Maar we hadden pas 14 km gelopen en morgen wacht er weer een route van 30 km en we willen graag in Spanje aan komen deze keer.
Mijn voet gaf ook geen problemen, dus dat was ook geen smoes om te stopen.
Wat boodschappen gedaan en bij de VVV bekeken of er een overnachting mogelijk was na 7 km.
En die was er een ... Met ook een camping erbij.
Geprobeerd te bellen maar dit lukte niet.
Wij weer op pad dit ging goed mooi stukje langs een stuwmeer.
Toen we bij het plaatsje aankwamen bleek dat we toch nog 1,7 km verder moesten lopen dus Alex weer gebeld waren ze gesloten maar volgens die man konden we bij de kerk gaan staan.
Gelukkig hadden we eten gekocht.
Na een eenvoudige brood maaltijd en met de kippen op stok liggen we nu achter de kerk in ons tentje te slapen.
Tenminste Alex bij mij wil het nog niet zo lukken